Friday 15 April 2011

Alhamdulillah I'm Still Alive

OMG . Taknak mengaku abang Tett T.T nak mengaku macam mana bila bawak kereta macam tak nak tengok muka adik dia dah esok . Allah telah mencipta manusia dengan sempurna sekali dua tangan , dua kaki satu hidung satu mulut dan dua pasang mata .Buat kali ini saya telah menggunakan anugerah Illahi iaitu tangan saya untuk mengelak keluhan saya yang sering terekeluar daripada mulut saya "Tok reti bowok keto slow ko" . Masalahnya si driver ni bekeng sikit . Dia reply "Nak naik kereta diam sudahh" Bila cakap pasal ni , teringat pulak video Maria Elena yang dia cerita pasal Chill Lah Second Hand Drebar ! Memang kalau saya jadi driver pun "Tak reti diam ke" . Tapi part abang saya sorang ni lain sikit , jika tidak ditegur maka habit dia akan berulang dan saya sayang Nyawa saya tett .

 Mcik A  : budak budak katakan , bila dah dapat lesen bawak kereta tak ingat dunia (Bukan semua okayy)

Budak B : Tak tau la makcik , mungkin kita patut usulkan undang undang "Kalau kau bawak Laju , aku tarik kereta kau"


Mcik A   : Macam tak logik je benda ni bakal berlaku .


Budak B : Huh +__________________________+

p/s : Syafiq Zainuddin , it is not you . i mean your second bro . haha You saved my life Bro . Thanks HAHAHA


Siput pun boleh Menang , takkan manusia yang dikurniakan akal fikiran yang waras tak boleh berlakon macam siput kot ? 
WHEN YOU THINK ABOUT YOURSELF , THINK ABOUT OTHERS TOO.

No comments:

Post a Comment